Календарно-тематичне планування, 6 клас
Загальна географія 6 клас
(70 годин, 2 години на тиждень)
№ п/п |
Кількість годин |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||||
Вступ |
|||||||||
1. |
Географія – наука про Землю |
|
|
||||||
2. |
Географічні дослідження |
|
|
||||||
Розвиток географічних знань про землю |
|||||||||
3. |
Уявлення про Землю в давнину |
|
|
||||||
4. |
Відкриття нових земель |
|
|
||||||
5. |
Навколосвітні подорожі |
|
|
||||||
6. |
Сучасні дослідження |
|
|
||||||
7. |
Розвиток географічних знань про Землю. Підсумковий урок |
|
|
||||||
Земля на плані і карті |
|||||||||
8. |
Орієнтування на місцевості |
|
|
||||||
9. |
Поняття про азимут |
|
|
||||||
10. |
Способи зображення Землі |
|
|
||||||
11. |
Масштаб та його види |
|
|
||||||
12. |
Практична робота 1, 2 |
|
|
||||||
13. |
План місцевості |
|
|
||||||
14. |
Складання плану за допомогою умовних топографічних знаків |
|
|
||||||
15. |
Географічні карти |
|
|
||||||
16. |
Види географічних карт |
|
|
||||||
17. |
Градусна сітка на глобусі й географічній карті |
|
|
||||||
18. |
Географічні координати |
|
|
||||||
19. |
Визначення географічних координат і відстаней за географічною картою. Практична робота № 3 |
|
|
||||||
20. |
Способи зображення Землі, градусна сітка Землі |
|
|
||||||
Літосфера |
|||||||||
21. |
Внутрішня будова Землі. |
|
|
||||||
22. |
Будова літосфери, її властивості. Літосферні плити |
|
|
||||||
23. |
Рухи земної кори |
|
|
||||||
24. |
Землетруси |
|
|
||||||
25. |
Вулканізм і вулкани. Гейзери |
|
|
||||||
26. |
Зовнішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори |
|
|
||||||
27. |
Абсолютна і відносна висота місцевості |
|
|
||||||
28. |
Основні форми рельєфу землі. Рівнини |
|
|
||||||
29. |
Основні форми рельєфу землі. Гори |
|
|
||||||
30. |
Рельєф дна океану |
|
|
||||||
31. |
Унікальні форми рельєфу земної кулі, їхня охорона. Практична робота № 4 |
|
|
||||||
32. |
Літосфера. Урок підсумкового контролю знань, умінь та навичок |
|
|
||||||
Атмосфера |
|||||||||
33. |
Будова атмосфери |
|
|
||||||
34. |
Температура повітря |
|
|
||||||
35. |
Теплові пояси Землі |
|
|
||||||
36. |
Атмосферний тиск. Практична робота №5 |
|
|
||||||
37. |
Вітер. Практична робота №6 |
|
|
||||||
38. |
Вода в атмосфері |
|
|
||||||
39. |
Атмосферні опади |
|
|
||||||
40. |
Погода |
|
|
||||||
41. |
Клімат |
|
|
||||||
42. |
Вплив людини на атмосферу і клімат |
|
|
||||||
43. |
Атмосфера. Урок підсумкового контролю знань, умінь та навичок (проводиться на розсуд вчителя) |
|
|
||||||
Гідросфера |
|||||||||
44. |
Гідросфера та її основні частини |
|
|
||||||
45. |
Світовий океан та його частини |
|
|
||||||
46. |
Властивості вод світового океану (проводиться на розсуд учителя) |
|
|
||||||
47. |
Рухи води в океані |
|
|
||||||
48. |
Багатства Світового океану. Океан та людина |
|
|
||||||
49. |
Води суходолу. Річки |
|
|
||||||
50. |
Живлення, водний режим і робота річок |
|
|
||||||
51. |
Озера. Штучні водойми |
|
|
||||||
52. |
Болота |
|
|
||||||
53. |
Льодовики та багаторічна мерзлота |
|
|
||||||
54. |
Підземні води. Значення вод суходолу для природи і людини |
|
|
||||||
55. |
Практична робота 7 |
|
|
||||||
56. |
Гідросфера. Урок підсумкового контролю знань, умінь та навичок (проводиться на розсуд учителя) |
|
|
||||||
Біосфера та ґрунти |
|||||||||
57. |
Біосфера |
|
|
||||||
58. |
Ґрунти |
|
|
||||||
59. |
Природні комплекси. Географічна оболонка |
|
|
||||||
60. |
Зональні й азональні природні комплекси. Природні зони Землі |
|
|
||||||
61. |
Практична робота 8 |
|
|
||||||
Планета людей |
|||||||||
62. |
Кількість і розміщення. Людські раси |
|
|
||||||
63. |
Держави світу. Практична робота 9 |
|
|
||||||
64. |
Вплив людини на природу |
|
|
||||||
65. |
Використання природних багатств людиною |
|
|
||||||
66. |
|
Урок-захист міні-проектів з утилізації побутових відходів |
|
|
|||||
67. |
|
Підсумковий урок ( проводиться на розсуд учителя) |
|
|
|||||
68-70 |
|
Резерв |
|
|